Ежедневен грим - продукти

Здравейте,
след дългата почивка, която си бях направила откъм постване, днес реших отново да понапиша няколко реда 😁 Днешната тема ще са продуктите, които през последно време най-много използвам за ежедневния си грим. Въпреки че при забързаното ежедневие, което имам не ми остава време, а и понякога желание да се гримирам, тази част от рутината ми липсва и съответно, когато мога отделям по 10-15мин, за да си я върна.  Ето и какво използвам в по-голямата част от случаите ...


Фон дьо тен-ът, който използвам в ежедневието си е на The One by Oriflame - illuskin foundation със spf20. Според мен е страхотен за по-топлите дни не само заради суперфактора, а и поради това, че със сигурност не е от най-покривните фон дьо тен-и. Не обичам да използвам коректори и фон дьо тен-и с голяма плътност много често, тъй като ги усещам прекалено тежки върху моята кожа и изобщо не се чувствам комфортно с тях. Нюансът е Light ivory.


След това слагам коректор, опитвайки се да прикрия поне част от сенките под очите, от които, имам чувството, че е невъзможно да се отърва. Коректорът. който използвам в момента отново е на The one, но е с един нюанс по-светъл от ФДТ-на, а именно - fair light. Въпреки че опаковката изглежда недостатъчно голяма, количеството е напълно достатъчно за използване около един месец при ежедневна употреба. 


Ако искам гримът ми да издържи по-дълго и лицето ми да не се омазни на втория час, ако навън е топло, използвам пудра, която нанасям с четка, за да няма натрупвания и за да не стои неестествено върху кожата. Пудрата, естествено, пак е на The one, тъй като се опитвам да комбинирам продуктите така, че да са от една серия, за да няма разминаване в нюансите.


Преминавам на веждите като използвам свнки за вежди, а не молив/маркер/спирала за вежди, защото за мен не стои никак естествено особено, ако не си уцелил правилния цвят. Тази мини палитра е изключително удобна и за дамската чанта, тъй като съдържа всичко необходимо, а именно сенките, огледалце, вакса и четки.


Спиралата, на която съм се доверила в момента е мини размер от марката Clarins. Харесва ми наситения черен цвят, но не ми допада това, че лесно се размазва, а аз имам лошия навик да забравям, че съм със спирала и съответно по-често ми се налага да я коригирам, ако не е водоустойчива.


За завършек са, естествено, устните. Използвам този молив на Essence и въпреки че е контуриращ, аз го нанасям на целите устни без да слагам нищо повече. Достатъчно наситен цвят е и стои чудесно и без да се налага да слагам червило или гланц отгоре.

Със сигурност най-любимата ми част са веждите. #eyebrowsonfleek все пак 😁 ... 
Доволна съм от палитрата на The one. Преди нея използвах една на Essence, но нейната опаковка беше по-неудобна и затова този път реших да се спра на тази палитра.

Напишете ми в коментарите коя е Вашата най-любима част от ежедневния Ви грим и кой е продукта, който Ви е направил най-добро впечатление от тези, които използвате в момента?!

До скоро!
-И.




Коментари

Популярни публикации