Какво получих за рождения си ден?!

Здравейтее,
Наскоро публикувах анкета във Facebook страницата си дали би ви било интересно да прочетете такава статия и вашия категоричен отговор беше - ДА. Затова днес най-накрая извадих нещата от торбите им, в които стояха от седмица, чакайки да дойде и техния ред за статия.
Искам да благодаря на всички, които дори седмица след рождения ми ден продължаваха да ми честитят. Направихте празника ми още по-страхотен.


 Е, дочаках я тази 18ка. Какво по-различно ли? - Ами, внимавам къде се подписвам 😂😂😂...

 

Започвам с бижутата, защото от тях, очевидно, имам най-много ххахах. Нямам любимо! Всички са нежни по свой собствен начин. Короната, обаче, заедно с двете гривни са уникални... но нали казах вече .. нямам любимо 😂. Ако се интересувате от марките - медальончето с детелинка е от Dobo Oro, а гривната сърце/безкрайност - от Ice.


Продължавам с това суууупер яко нещо,  което до сега бях виждала само в инстаграм
😂..винаги съм ги харесвала, защото са адски оригинални.  Можете да ги намерите много лесно из разни страници във фейсбук или инстаграм. Има такива и с истински цветя .. да ти стане жал като увяхнат :/ 😂



На това се зарадвах много и даже бих казала - впечатлих. Нииикога не мога да открия малка чанта, която да ми харесва и да не е черна ... Най-накрая нещо стилно в страхотен, подобен на прасковен (въпреки, че на снимката не изглежда много много така). цвят. И REFAN - класика .. винаги го свързвам с Николета Лозанова 😂 Явно е добро рекламно лице на марката.


 


Както би казала иконата Донатела Версаче - “страх ме е от минимализма” - Да, личи си. Въпреки че аз съм фен на минимализма, ми допада идеята за опаковката на парфюма. Шарено, цветно ... близо до кича, но може би не достатъчно, че да ме дразни. Бих казала - точно на границата. Супер аромат.. изобщо не е тежък, както аз очаквах ... не знам защо, но си мислех, че ще има аромат като на одеколон .. а може би и по-силен. Препоръчвам! Можете да откриете този и още много други тук.

 

Винаги трябва да има какво ново да се облече .. супер свежарски тениски и един страхотен лосион за тяло - Love potion by Oriflame.



И последно, но не по важност - нещо, от което имах нужда страшно много - голяма дамска чанта .. както казва моя приятелка - “То това си е чист сак!” .. Ами да .. и себе си мога  да побера вътре хахахах. Марката е MatStar.

Това беше всичко. Благодарна съм за всяко едно нещо.
А вие не забравяйте да се включите в giveaway-я в Instagram - условията са да ме последвате и да коментирате под снимката с кутията PickNdazzle, отговора на въпроса в описанието. Един от вас ще спечели сенките и червилото, кито бяха в моята кутия. Успех!
До скоро!

Коментари

Популярни публикации