Как организирам времето си

Здравейте,
С настъпването на новата учебна година, ангажиментите ми изведнъж нарастнаха драстично и поради тази причина ми се наложи да запозна да организирам времето си час по час буквално :D Затова и реших да ви покажа как и вие можете да си направите един импровизиран, но в същото време много готин планер, без да се изхвърляте със сума ти пари. :)



Календарът, който виждате на снимката е от Кауфланд, а цената му е 3лв. Харесва ми това, че позволява да се персонализира по мое желание. Както виждае сама съм писала дори и датите, което е много удобно.

                                            

 Стикерите също са от Кауфланд и са в комплект по 6-7 листа, а целия комплект също струваше 3лв. Нещата се съчетават страхотно и позволяват стилът на календара да се поразчупи



Има и секция, която е за бележки, но аз я използвам, за да записвам нещата, които трябва задължително да свърша до края на седмицата.
Много е удобен, защото не е тежък, нито пък кой знае колко голям и мога да го нося в чантата си и да си записвам веднага щом ми излезе някой ангажимент.

А вие как организирате времето си? Споделете ми своите идеи в коментарите.

Не забравяйте да ме последвате в Инстаграм - ivelinageorgievaa_ и във фейсбук - Your make-up diary, където от днес вече сме 500, за което много ви благодаря.

До скоро!

Коментари

Популярни публикации