Международна конференция на о-в Сардиния с Oriflame

Здравейте,
В днешния пост ще се опитам максимално добре да предам емоцията от преживяването наречено Международна конференция с Oriflame. За тези от вас, които не знаят - аз съм част от екипа на Орифлейм от година и вече мога да се похваля с титла Мениджър и една Международна конференция зад гърба си. Започнах като на шега, а още 2 месеца след моята регистрация Орифлейм се превърна в нещо много по-сериозно отколкото и самата аз очаквах, но някой друг път ще наблегна повече на самия бизнес .. днес ще ви разкажа за едно от най-готините неща, които компанията предоставя на своите консултанти, а именно - Международните мениджърски конференции.
Този тип събития се правят ежегодно, на различна дестинация всяка година и са напълно на разноските на фирмата. Да, точно така! - 4 дни на невероятен остров, без да си дал и пукнат лев. А защо са толкова мащабни? - Защото се събират лидери от 14 държави - над 1300 души с една обща цел -  да обменят опит и да отпразнуват заедно своите успехи, а аз бях една от 22мата консултанти от Пловдив, които покриха условията, за да отидат и като най-малка от екипа, отпътувах заедно с тях към остров Сардиния.

Ден 1 - Отпътуване
Раничка с подаръци

Над 140 души (2рата по големина група след Румъния) отпътувахме от летище София с чартърен полет на Bulgaria Air. Тук е момента да благодаря на екипажа, който се погрижи за нашия комфорт и имахме един изключително лек полет. След кацането ни в столицата на о-в Сардиния - Каляри, няколко автобуса ни очакваха и ни превозиха до комплекса, в който бяхме настанени - VOI Tanka Resort. От Орифлейм се бяха погрижили всяка държава да пристига по различно време, за да може всеки един от нас да се настани спокойно. Още след слизането от автобуса бяхме посрещнати с Welcome drink и ни бяха подарени ранички, пълни с различни подаръци. Веднага след това отидохме на обяд, където бяхме заобиколени от десетки различни видове традиционна италианска храна, а след като приключихме с обяда и се запътихме към малките къщички, които щяха да бъдат нашия нов дом за следващите 4 дни, успяхме да се насладим на страхотната растителност и прекрасната гледка към плажа. Целият ни ден беше свободен и затова успяхме и да поплажуваме и да се насладим на ситния, чист пясък и лазурната вода.
Малка част от комплекса

Страхотния екип от Пловдив

Ден 2 - Конферентен ден
Награждаване
По-голямата част от деня прекарахме в конферентната зала и се забавлявахме на страхотната Конференция (причината, поради която бяхме на острова). Запознахме се отблизо с новите продукти, които да очакваме през идните месеци и всеки един от нас беше награден за новите нива, постигнати през годината. Да бъдеш поздравен за успехите си на сцена пред над 1300 души и неописуемо. Получихме и персонални поздравления от вицепрезидента за централна и южна Европа - Никлас Фриск. България спечели изключително много награди като беше в ТОП 3 в почти всички категории. Цялата програма беше на английски език, но естествено компанията се беше погрижила и за тези, които не знаят езика - всеки един от нас имаше слушалки, в които директно му се превеждаше всичко казано от една от нашите регионални мениджъри - Силвия Добрева. След приключване на конференцията ни бяха раздадени торбички, пълни с подаръци.
Вечерта бяхме на градинско парти, наречено “La dolce vita”. Дрескодът беше - зелено, бяло, червено и беше изключително готино да видиш как толкова много хора са облечени в едни и същи цветове. На партито се насладихме на страхотни коктейли и много креативно направени места за снимки.
Подаръци

Ден 3 - време за екскурзии, обучения и градинско парти #2
Остави своя отпечатък
Още от сутринта компанията беше организирала обучения за нашата компютърна диагностика и за измерванията с уреда “Танита”, които извършваме. На тези обучения можеше да присъства всеки, който желае да подобри компетенциите си. Можехме да се възползваме и от екскурзия до столицата на острова - Каляри, където въпреки лекия дъжд, успяхме да видим много от забележителностите на града. Вечерта имахме градинско парти, наречено “Leave your mark”. Дрескодът беше - бяло. Навсякъде беше пълно с цветни бои и бели платна, където можехме да оставим своя отпечатък, а от компанията ни раздадоха и бели тениски, за да оставим отпечатъци и върху себе си.

Ден 4 - Отпътуване
Всички, доволни от преживяното, отпътувахме обратно към България. Преди самия полет имахме свободно време в столицата, където преспокойно успяхме да направим един голям шопинг, да хапнем италианска пица и да се подготвим за завръщането ни в България още по-мотивирани и готови за работа. А защо ли? - Защото на конферентния ден ни се разкри и дестинацията за следващата конференция - гръцкия о-в Кос.

Емоциите бяха големи и със сигурност трябва да се преживее, защото е трудно да се опише.
Искаш и ти? Направи своята регистрация от тук и аз ще се свържа с теб.
Надявам се да ви е било интересно!