Здрав дух, здрава ... кожа // ТОП 4 маски за лице

Здравейте,
Наскоро ви попитах във Facebook страницата си, на каква тема ви се иска да пиша повече.. Една от вас ми даде идеята да започна рубрика относно грижа за кожата, за което много й благодаря. Реших рубриката да се казва “Здрав дух, здрава ... кожа” и днешната статия ще е първата от тази серия. Реших да поговорим за маските за лице и да ви представя моите ТОП маски сред многото, които съм изпробвала.



Какво трябва да знаем, когато избираме подходяща маска и когато започваме да си слагаме маската? 
Естествено, на пазара се намират най-разнообразни видове маски. Първо, разбира се, трябва да съгласувате вида на маската с вида на вашата кожа. Състоянието на кожата се променя постоянно (особено през смяната на сезоните) затова имайте предвид, че ви трябват различни видове. Ако кожата ви има няколко пъпчици, а не засилено акне, не се изхвърляйте с най-силно действашите маски, защото в такъв случай кожата ви няма нужда от тях и по този начин само й вредите. Преди да нанесете маската се уверете, че нямате грим по лицето си и го измийте с по-топла вода, за да се отворят порите ви. Не забравяйте да спазвате указанията за нанасяне и за престой, написани върху опаковката, защото другояче има опасност само да си навредите.


Loreal pure clay Glow mask
Маската съдържа 3 вида глина и активен въглен, които озаряват и почистват идеално кожата. При мен лично има видима разлика веднага щом я отмия, а я използвам около веднъж на 10 дни. Подходяща е за всички видове кожа и е в бурканче от 50мл. На опаковката пише, че е достатъчна за 10 нанасяния, но аз смея да гарантирам, че са няколко пъти по 10. Стоя около 10-12мин с нея, след което я отмивам с хладка вода. По принцип я нанасям веднага щом изляза от банята, зашото съм убедена, че порите ми са отворени максимално и съответно ефектът е по-голям. Към маската можете да си закупите и почистващ гел от същата серия, който аз също използвам. Редовната й цена е 15,99лв, но често можете да я срещнете на оферти в магазини
като DM.        


Swedish SPA почистваща маска 
Swedish SPA е една много харесвана серия от Oriflame. Дълбоко почиства кожата и премахва токсините. Съдържа премахващ токсините малахит, богат на минерали каолин и омекотяващ комплекс HydraCare. Аз я използвам за носа и зоната около него, защото премахва черните точки още след първото нанасяте. Дори може да видите как избиват върху маската докато сте с нея. Нанася се върху суха, почистена кожа и се стои около 10мин с нея. В опаковка от 50мл. Редовната й цена е 12,90лв, но често може да се срещне на оферта за между 5 и 8лв

Balea маска за лице - мъртво море 
Това е една от първите маски, от които бях истински впечатлена. Използва се за проблемна кожа като интензивно почиства и успокоява. С кал от мъртво море, богата на ценни минерали и микроелементи, алое вера, екстракт от лайка и натурални пилинг-частици от костилки на кайсия и бамбук. Оставя се за 10-15 мин, след което се отмива с хладка вода. Опаковката е 2х8мл, за двукратна употреба. Редовната цена е 0,75лв и е от DM.




Love nature clay mask 
Последна, но не по важност е маската Love nature с глина от Oriflame. Подходяща е за мазна кожа като отново почиства и премахва мслките пъпчици по кожата. Оставя се за 10-15мин и още след измиването й можете да забележите, че от себума по кожата няма и следа. Опаковката е от 10мл и на мен ми е достатъчна за 2-3 използвания, стига да се запечата правилно и глината да не засъхне. Редовната й цена е 1,90лв, но на оферта може да се намери и между 0,99 и 1,49лв

А коя е вашата любима маска за лице?
Напишете ми коментар под статията и някой от вас ще спечели маската Love nature clay mask. 
Играта е до 10.08, когато ще обявя победителя в страницата ми във фейсбук.
До скоро!
Instagram

Коментари

  1. С краставица на Beauty formulas, евтина но свежа и ефикасна

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Магдалена,
      Ти си победителя в играта. Моля, пиши ми в страницата ми във фейсбук. ❤️ Честито!

      Изтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Използвам маската с екстракт от маслина на Avon от серията Planet Spa. Хидратира и успокоява кожата. Силно препоръчвам на хора имащи Себорея и пидобни.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации