Моят ежедневен грим


 Здравейте,
след като вече ви запознах със сутрешната си рутина и продуктите, които използвам всяка сутрин, за да почистя лицето си, днес ще ви покажа какви продукти използвам абсолютно всеки ден за ежедневния си грим.
За всяка дама, обичаща грима, е важно козметиката, която използва да е качествена, но и на достъпни цени, именно поради тази причина аз съм подбрала точно такива продукти.

Винаги започвам първо с фон дьо тен-а като този, който използвам в момента е от серията The One by Oriflame. Дълготраен и много покривен. Впечатли ме качеството му, имайки предвид ниската му цена. Нюансът, който използвам аз е Light Ivory и е много подходящ за хора с по-светла кожа. Закупуван е за 8лв

След нанасянето на ФДТ продължавам с хайлайтър. Този, който използвам в момента е в течна форма и отново е от серията The One by Oriflame. Количеството е 30мл, което стига за повече от два месеца, дори и при ежедневна употреба. Има много лека текстура и приятен аромат. Закупуван е за 12лв

Продължавам с веждите. Никога не съм харесвала използването на моливите за вежди, защото за мен стои адски неестествено. Точно поради тази причина се доверявам на сенките за вежди на Essence. В началото на веждите използвам по-светлия нюанс като продължавам с по-тъмния, за да изглеждат максимално естествени.

Следват и очите. Спиралата, която използвам (с риск да се повторя) е от серията The One by Oriflame и е най-новата спирала на бранда, която продължава да впечатлява всички дами по света. Водоустойчива е. Единственото нещо, което може да я премахне е топла вода. В този случай забравяме за всякакъв тип дегримьори. Четката е на пръв поглед обикновена, но разделя миглите още при първото нанасяне и не е необходимо да си служите с други четки за мигли или вежди, за да ги разделите. Закупувана е за 12лв.

Последни, но не на последно място са устните. От около седмица използвам молива на устни на NYX, цвят SPL860 - Pekaboo Neutral. Според мен е много подходящ за настъпващите есенни дни. Издържлив е и не изсушава устните. Откакто NYX започна да се продава в Lily и имам повече възможност да изпробвам продуктите им, съм все по-впечатлена.


Надявам се статията да ви е била интересна.
А вие какви продукти използвате за ежедневния си грим?
До скоро!

Коментари

  1. *Името на блога ти ми се струва оригинално! А може ли да питам как се пишеш в инстаграм, не съм сигурна дали съм те добавила. *

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации