РЕВЮ // Essence палитра със сенки Create and transform

Здравейте,
Днес ще си говорим за една страхотна палитра на марката Essence, с която се сдобих наскоро от DM. Цената е 12,99лв, а палитрите са общо три вида - за очи, за устни и контурираща.






Палитрата включва 17 броя сенки за очи, 2 броя сенки за вежди, 3 нюанса Transformers (Моля, ако някой знае думата на български да ми пише в коментарите 😁) и 2 четки.
Много ме впечатли това (и ми беше от изключителна полза), че имаше описание върху самите сенки (както можете да видите от снимката) и си пишеше ясно кое какво и за какво е.
Има както тъмни така и светли нюанси, което е супер, защото имате всичко необходимо, както за дневен, така и за вечерен грим, на едно място. Всички са добре пигментирани, особено кафевите нюанси, което улеснява поставянето им, пестеейки от продукта. От суочовете може да видите по-добре. Снимките умишлено не са обработени, за да можете да имате максимално добър и реален поглед върху цветовете.





 Нюансите, които виждате на суоча са лилаво, тъкмо синьо и кафяво. Тъмно синьото ми изглежда по-матово, докато в кафявото има страхотни брокатени частици, които предават уникален ефект. Палитрата дава възможност да развихрите въображението и да създадете много интересни комбинации за една неотразима визия. Подбрани са различни цветове в една компактна палитра. Много е подходяща да я взимате при пътувания защото има всичко необходимо в нея и не е нужно да трупате в багажа си сума ти палитри, просто защото не знаете какъв грим ще искате да си направите.

От Essence за пореден път са се постарали да дадат максимума от себе си в направата на един страхотен продукт на по-нормална цена и със сигурност старанието им се е увенчало с успех. Силно препоръчвам палитрата и за начинаещи (като мен), защото всичко си е обяснено прекрасно и на гърба й (въпреки че е на английски). Четката ми харесва страшно много, защото не се разпада докато я ползвам (имам опит с адски некачествеени четки, които да били към палитрите, които съм си взимала).






А вие какви нюанси предпочитате? По-топли или по-студени?
Не забравяйте да се включите в двата giveaway-я, които в момента текат във facebook страницата ми.
Последвайте ме в Instagram, където можете да ми пишете за въпроси или идеи за нови статии.

До скоро!

Коментари

Популярни публикации