Попитахме ... Теди Бургазлиева - Мис България 2002

Здравейте,
Днес в рубриката "Попитахме ... " се включи красивата Мис България 2002г. - Теодора Бургазлиева. Благодаря й за прекрасното отношение, което имаше към мен и моята идея.


Понастоящем Теди живее в Щатите със своя съпруг - Симеон и двете си дечица - близнаците Ема и Раян, които се родиха съвсем наскоро. Пожелавам им да растат здрави и щастливи. <3


Преди не много време, Теди издаде и своя книга - "Невъзможното", а за какво повече се разказва в нея и откъде е черпила вдъхновение за написването й, ще разберете малко по-долу. :)


А ето и какво ми сподели тя ... Приятно четене!

1. Каква зодия си?
- Дева. 
2. Кое е любимото ти място в България? А в Щатите?
- В България е цялото ни Черноморие. Всички морски градчета, начело с родния ми град Поморие. В Щатите, любимият ми град е Лос Анджелис, а любимото ми място в него са градините край едно прекрасно езеро, наречено Lake Shrine.
3. Как се реши да напишеш книгата си? Какво те подтикна?
- Винаги съм вярвала, че всеки един от нас не е тук случайно. Всички си имаме някакво призвание или талант, които сме длъжни да споделим със света. Моята книга е нещо като завещание към хората в България и съдържа най-ценното от житейския ми опит до този момент. Реших да използвам това, че съм познато име, за да мотивирам повече хора да следват мечтите си чрез книгата си.
4. Довърши изреченията:
“ Мога .....”
- Мога всичко, което поискам да мога.
“Искам ...... “
- Искам повече хора да са щастливи. 
“Щастието е ...... “
- Щастието е благодарност за това, че сме живи и сме тук сега, в този момент.
5. Какво ти донесе короната Мис България?
- Короната на Мис България ми помогна да порасна, да осъзная кое е важно и кое не. И най-вече ми показа каква е цената на славата.
6. Какво те е впечатлило най-много в манталитета на Американците?
- За мен Американците са много по-осъзнати и вместо да се сравняват с другите, са фокусирани върху собственото си развитие, което ги движи напред като общество. Не се следват трендове, а всеки свободно изразява индивидуалността си. В Калифорния ме впечатли позитивното им отношение към всичко, което ги заобикаля.
7. Кое е любимото ти българско ястие?
- Картофени кюфтета, сармички със зелеви и Миш Маш.
8. Каква искаше да станеш като малка?
- Художник.
9. Кой/Какво е твоето модно вдъхновение?
- Като стил на обличане харесвам много Жизел Бюнхен. Харесвам лежерните, леко хипстърски или бохо рокли. Фен съм на българската модна марка Алесса, които наистина създават уникални женски облекла.

Искрено се надявам да ви е било интересно и да сте научили нещо повече за Теди. Още веднъж й благодаря за искрените отговори.

А вие не забравяйте да ме последвате в Instagram и Facebook , за да научите коя прекрасна дама е следващия участник в моята рубрика. :)

До скоро!

Коментари

Популярни публикации