Попитахме ... Доби Тафкова

Здравейте,
В днешната статия от рубриката “Попитахме...” се включи една дама, която познавате от така популярното предаване на MEGZ - InstaQueen. Доби Тафкова отговори на моите въпроси :)


Доби е на 20г. и е от Пловдив. Стана популярна покрай участието си в онлайн предаването на Миглена Каканашева - Мегз, което се излъчваше преди няколко месеца във Vbox7. Тя е един от инфлуенсърите на тийнейджърите в България. Снима се за различни модни агенции, а Instagram профилът й е пълен със страхотни снимки от най-различни фотосесии.

Приятно четене!

1. Каква зодия си?
- Козирог.
2. Кой филм никога не би ти омръзнал?
- Taken.
3. Коя песен можеш да слушаш на replay?
- Искрата - Помня, Тото - Чужди усмивки
4. Довърши изреченията:
“ Обичам .....” - Обичам семейството, приятелите си и животните.
“Искам ...... “ - Искам да не пораствам голяма
5. Какво би казала на 15-годишното си аз?
- "Спри само да искаш, а започни да действаш."
6. Ако можеше да избираш измежду всички хора на света, кого би поканила на вечеря вкъщи?
- Отново бих поканила този, който вечеря с мен всяка вечер.
7. Какво би определила като своя страст?
- Преследването на мечтите ми 
8. Имаш ли брат или сестра?
- Имам по-малка сестра.
9. Кой беше любимия ти предмет в училище?
- Свободния час. :D
10. Каква искаше да станеш като малка?
- Това, което съм сега.
11. Кое е най-ценното в живота ти?
- Хората, които обичам и на които държа.
12. Какво качество (не)харесваш в себе си?
- Харесвам това, че никога не се отказвам от нещо докато не го получа. Винаги съм искрена и казвам това, което мисля в очите.
Не харесвам това, че на моменти реагирам твърде остро в дадена ситуация без да съм чула и другата гледна точка.
13. Какво щеше да направиш, ако имаше вълшебна пръчица?
- Щях да осигуря дом и храна на всеки човек и животно.
14. Би ли се върнала в миналото, за да промениш нещо? Какво?
- Не! Има много неща, които не съм искала да стават така, но аз вярвам, че всяко зло е за добро.
15. Какво те вдъхновява?
- Близките ми! Искам някой ден да се гордеят с това, което съм постигнала.
16. Какво обичаш да хапваш най-много?
- Пилешко филе със зеленчуци, суши, мусака, крем супа от броколи със сирене и пармезан, бонбони и шоколад на Линдор.
17. Какво винаги си искала да направиш, но никога не си имала достатъчно смелост?
- С времето се научих да рискувам и да имам смелост за всичко.
18. Какво беше за теб InstaQueen?
- Предизвикателство, урок, нещо, което ще помня винаги.
19. Имаш ли пример за подражание? Кой?
- Възхищавам се на упоритите хора. На тези, които след всяка постигната цел имат нова и нова, към която се стремят.
20. Оприличавали ли са те на някоя чуждестранна звезда? Ако да - на коя?
- Hilary Duff, Emilia Clarke, Margot Robbie ... Не знам каква е приликата :D

Това бяха отговорите на прекрасната Доби.

А вие не забравяйте да ме последвате в Instagram и Facebook , за да научите коя прекрасна дама е следващия участник в моята рубрика. :)

До скоро!

Коментари

Популярни публикации