Попитахме ... Мери от Berry’s place

Здравейте,
Днес на моите въпроси отговаря прекрасната Мери, създател на блога Berry’s place.


Мери живее в Люксембург и е майка на две прекрасни дъщери - Лора и Джули. Кафето и писането са нейната страст. Първоначално освен с блога се занимава и с видеа в YouTube, но в последствие преминава от видеа към сторита на различни теми в Snapchat и Instagram, които поства паралелно с най-различни статии в блога. От нея можете да научите за най-новото в DM ;) :D .

Ето и нейните отговори:

1. Каква зодия си?
- Близнаци.

2. Четеш ли книга в момента? Ако да - коя?
- Точно завърших Четирите цвята на магията на В.Е. Шуаб и смятам да започна продължението Сборище на сенки.

3. Кой беше последния филм, който гледа? А кой можеш да гледаш отново и отново?
- Всяка вечер заглеждам някой филм, но последният, който изгледах от-до беше Двуличие с Клайв Оуен и любимата Джулия Робъртс. Много са филмите, иначе, които мога и гледам отново и отново. Но най-вече това са филмите за Хари Потър и двата Mamma Mia.

4. Довърши изреченията:
- “Искам да ... отида на концерт на Queen”
“Мечтая ... да посетя Ню Йорк, Колорадо, Япония, и скандинавските държави “
“Щастието е ... удовлетвореност от себе си “

5. Какво би казала на 15-годишното си аз?
- Да не бърза да пораства, а да се наслаждава на годините, които идват, защото си отиват много бързо.

6. Ако можеше да избираш измежду всички хора на света, кого би поканила на вечеря вкъщи?
- Джулия Робъртс

7. Каква суперсила би искала да притежаваш? Защо?
- Да мога да разтягам ръцете си, за да достигам нещата, които ми трябват, без да се налага да нося стълба, да се качвам на стол или дори да ставам от дивана. Мързелче съм си хахаха

8. Кой беше любимия ти предмет в училище?
- Литература. Винаги съм обичала всичко, свързано с книгите.

9. Каква искаше да станеш като малка?
- За ужас на баща ми - като него, лекар. После разбрах обаче, че ще са ми нужни омразни на мен неща като биология и химия и бързо се отказах. По-късно разбрах защо баща ми ми заяви: Само през трупа ми!
Уважавам лекарите безкрайно, но това е ужасяващо трудна, стресираща и депресираща професия.

10. Избери:
Снапчат или Инстаграм? ИНСТАГРАМ хахаха
Пица или паста? ПАСТА 
На море или на планина? Ох, тук е трудно. Не мога да избера в никакъв случай.  Обичам и двете безкрайно.

11. Какво качество не харесваш в себе си?
- Нерешителността и неувереността, както и липсата на инициативност. Ако успея да ги надвия, ще местя планини.

12. На какво би искала да научиш момичетата си?
- Да вярват в себе си, защото са уникални и силни деца. Да не се сравняват с никого. Да бъдат уверени и да преследват мечтите си, с цената на всичко.

13. Обичаш ли да експериментираш?
- Най-вече с храната. Обожавам да пробвам нови вкусове.

14. Какво те вдъхновява?
- Усмихнатите и позитивни хора.

15. Какво обичаш да хапваш най-много?
Паста. Всеки ден, по цял ден 

16. Какво винаги си искала да направиш, но никога не си имала достатъчно смелост?
- Какво ли не. Имам мечти, които никога не преследвам. И страдам много заради това. 

17. Водиш ли се по някакво мото?
- Всеки ден е различно. Но държа най-вече на това: Бъди себе си.

18. Репетираш ли какво ще кажеш преди да се обадиш по телефона? 
- Само, когато трябва да говоря на немски. хахахаха

19. Каква е мечтаната ти професия?
- Писател.

Благодаря ти Мери за искрените отговори <3 .
Надявам се да ви е било интересно, поне колкото ми беше на мен :D

Следващата събота в “Попитахме ... “ очаквайте отговорите на Теди Бургазлиева - Мис България 2002г :)

До скоро!

Коментари

Популярни публикации