Боядисах се в синьо?! Loreal colorista hair makeup

Здравейте,
Днешния пост е малко по-необичаен за мен, защото за първи път експериментирам с нещо такова. От DM и Loreal бяха така добри да ми пратят за тест първия грим за коса, като част от кампанията DM скаути.

Ето и малко повече за продукта:
От фирмата ми дадоха избор между розова и синя боя като розовата е за по-светла, а синята за по-тъмна коса.. така попадна и синята боя при мен, предизвикваща ме да се превърна в смърф 😂😂😂. Осигурява незабавен цвят без необходимост от изплакване и се измива само с шампоан. Не са необходими ръкавици при нанасянето. Няма я и неприятната миризма, както при обикновената боя за коса.

Нанася се на влажна коса като наситеността на цвета зависи изцяло от вас. Изчаква се 20минути, след което се косата се изсушава и цветът остава. Поради тази причина трябва да се убедите, че сте нанесли цвета равномерно навсякъде, за да не стане като на петна, въпреки че дори и така да се получи, винаги можете да отмиете и да започнете отначало. Ето я и моята снимка при първия ми опит. ( да- ужасно качество, но единственото  време, което можех да отделя беше късно вечерта ) въпреки лошото качество, обаче, се вижда достатъчно, че се получи.



Лично на мен ми се струва голяма играчка, особено ако трябва да го правя след всяко измиване, но е добре измислено и ако някой ден ми се занимава отново бих си направила. Стои естествено и ненатрапчиво. Крайния резултат ми хареса.

А вие бихте ли пробвали нещо подобно и ако да - в какъв цвят?
До скоро!

Коментари

Популярни публикации