What is on my beauty corner Pt.1

Здравейте,
Днешната тема на статията е какво имам в моя “beauty corner” или “тоалетката ми”..
Тъй като нещата са доста ще разделя статията на 2 части. Втората част ще бъде постната следващата сряда 😄



Както ще видите, не обичам да държа декоративната си козметика (с изключение на фон дьо тен-ите) на тоалетката си .. става прекалено натрупано ... не че в момента не е 😂
Днес ще ви покажа какво имам в сладурската кошничка, която използвам за по-дребните неща.


На част от продуктите вече съм правила ревю и ще оставя линкове, за да можете да видите по-обстойно мнение за продуктите.



SuperDren е антицелулитен, охлаждащ гел, който обещава премахване на стриите и целулита при редовна употреба. Получих го в своята PickNDazzle кутия, но поне до момента не съм особено впечатлена, въпреки че имам още доста от продукта ... ревюто на кутията можете да видите тук .


Още един мой любим продукт, за който съм ви разказвала в рубриката “Здрав дух, здрава ... кожа” . Swedish SPA е маска на Oriflame и е една от най-често използваните от мен. Повече за маската вижте Тук.


От дълго време съм фенка на сухите рол-они на Nivea. Няма тяхна серия, която да не харесвам.  Избягвам използването на течни рол-они и дезодоранти и затова сухия рол-он ми е винаги под ръка 😄




Както повечето от вас знаят тази година съм абитуриентка и съм си поставила за цел до бала да съм пуснала дълга и здрава коса. Поради тази причина наскоро се подстригах наполовина тъй като косата ми беше много изтощена от използването на преса. За да заздравя краищата на косата си използвам този гел на Oriflame против накъсани краища. Използвам го след всяко измиване на косата като я разресвам с него.



Фон дьо тен-ите, които използвам са от серията Giordani и The One на Oriflame. Този на The One е с по-лека текстура и затова е част от ежедневния ми грим, а този на Giordani е адски покривен и го ползвам при вечерни излизания заедно с по-тежък грим.



За ежедневното почистване на кожата се доверявам на чаеното дърво и алое верата. На снимката виждате тоник, олио и крем. Олиото използвам само, когато имам пъпчици, които трябва да изсуша, действа много добре без да натоварва допълнително кожата. Кремът хидратира и спомага за по-бързото действие на олиото, а тоника е супер за почистване на грима (без очен).



За завършек - околоочен крем против тъмни кръгове от серията NovAge True Perfection. Както знаете кожата под очите е много тънка и чувствителна и затова трябва да бъде третирана с кремове предназначени точно за тази област, а не с обикновените дневни и нощни такива.

Надявам се да ви е било интересно.
А какво може да се намери на вашата тоалетка?

Не забравяйте на ме последвате в Instagram и да се включите в Giveaway-я ми с Nivea, който приключва утре.
Facebook страница

До скоро!

Коментари

Популярни публикации