Попитахме ... Ралица Константинова

Здравейте,
В днешната статия от рубриката "Попитахме..." се включи чаровната Ралица Константинова, създател на YouTube канала Rali.Q .


Рали е запален фотограф, което ясно може да се види от снимките в нейния Instagram профил. Занимава се още и с мода, блогърство и влогърство. Също е и по-добрата ;) половинка на Лъчо от СкандаУ.

Ето и какво ми сподели тя ...

1. Каква зодия си?
- Най-хубавата - лъв.
2. Четеш ли книга в момента? Ако да - коя?
- В момента не. Не ми остава много време от работата ми, но обичам да чета.
3. Коя песен можеш да слушаш отново и отново?
- “Катран”, старите песни на Джъстин Тимбърлейк.
4. Довърши изреченията:
“ Мястото, на което мога да се връщам без да ми омръзне е .....” - вкъщи (в Трявна), но не за прекалено дълго време, защото ми доскучава.
“Искам ...... “ - да бъда щастлива и хората около мен да са здрави.
“Щастието е ...... “ - винаги споделено.
5. Какво би казала на 15-годишното си аз?
- “Много си глупава, ама ще ти мине.”
6. Ако можеше да избираш измежду всички хора на света, кого би поканила на вечеря вкъщи?
- Всичките си близки на едно място.
Ако трябваше да избирам само един човек - някой, който е успял благодарение на идеите си.
7. Ако ти се отвори възможност би ли се развивала като професионален модел в чужбина?
- Не. Обичам да пътувам, но не и да съм далеч задълго, а и вече съм “стара” за тези неща. 25 като модел си е пенсионерска възраст 😁
8. Имаш ли брат или сестра?
- Не, долколкото знам.😁
9. Кой беше любимия ти предмет в училище?
- Нямах конкретен, но доста ми харесваха химията и математиката.
10. Каква искаше да станеш като малка?
- Полицайка.
11. Виждаш ли черти на твоя характер в характета на Лъчо?
- Понякога си мисля, че сме много еднакви, друг път - че сме много различни. Намирам в него качества, които и аз искам да имам.
12. Какво качество (не)харесваш в себе си?
- Харесвам това, че съм сериозна и отговорна, когато трябва. Не ми харесва, че съм малко наивна.
13. Какво щеше да направиш, ако имаше вълшебна пръчица?
- Бих дала на всеки по малко от това, от което има нужда, не от това, което си мисли, че иска.
14. Обичаш ли да мислиш за бъдещето и да правиш планове занапред?
- Понякога се налага, но чак да обичам. Няма как да не си правиш планове.
15. Какво те вдъхновява?
- Всичко. Когато съм в настроение мога да намеря навсякъде по нещо красиво.
16. Какво обичаш да хапваш най-много?
- Броколите са ми любимата “гадна” храна 😁 Всичко си хапвам. Не се сещам за нещо, което да не харесвам освен рукола. Бляк.
17. Какво винаги си искала да направиш, но никога не си имала достатъчно смелост? - ---- Няма такова нещо.
18. Избери:
“Мафия” или “Replay” - Replay
Българското черноморие или на море в чужбина - Много искам да отида на море в Гърция и Хърватия, до момента съм била само в България.
Фотография или мода - Комбинация от двете 
Блог статия или влог - Блог
19. Имаш ли пример за подражание? Кой?
 - Майка ми е страхотна.
20. На какво би искала да научиш децата си след време?
- Да бъдат толерантни и добри с хората, с които си заслужава да бъдат такива.

Благодаря на Рали за отзивчивостта и за искрените отговори. Бъди все толкова истинска във всичко, което правиш.

А вие не забравяйте да ме последвате в Instagram и Facebook , за да научите коя прекрасна дама е следващия участник в моята рубрика. :)

До скоро!

Коментари

Популярни публикации