Нови придобивки за есента

Здравейте,
С настъпването на студените дни ме обвзе едно есенно настроение, което даже бих казала лека полека се превръща в Коледно, нооо още има време до тогава :D
Днес реших да ви покажа моите нови есенни и не чак толкова :D придобивки, с които се сдобих през последния месец.



 Дънки, разбира се! Официално казах “Чао!”на късите панталони, полите и роклите, колкото и да не ми се искаше. Черните са ми любими. По целите крачоли могат да се открият най-интересни елементи - ципове, скъсвания и набирания. Цената им е 32лв. и са купени от Форум-Тракия.
Още едни, по-обикновени дънки :) Първоначално детайла с цветята изобщо не ми допадна, но в последствие започна да ми харесва. Единственото, което малко ме дразни е скъсването на крачолите отдолу.. стои все едно сама съм ги отрязала супер нескопосано :D, но пък не мисля, че се забелязва кой знае колко или поне не по начина, по който го виждам аз :D.
Цената им е 20лв и са от един мой много любим магазин на Главната в Пловдив, на който обаче не му знам името :D упс :D
Ако някой все пак се интересува може да ми пише, за да му обясня къде точно е.




 Продължавам с обувките.. Марката е Stradivarius, а маратонките очевидно са ми много удобни ( да знам, че си личи, че са носени :D ) . За точна цена не мога да кажа, но това е първата ми придобивка с тази марка и за сега съм много доволна.









Ето го и моя топ любимец от всичко изброено. Тези боти ме пренесоха в есенно-зимното ми настроение моментално.
Deichmann - Graceland на цена от 60лв, с ток около 2см, велурени .. СТРАХОТНИ!
Изчистени и семпли с леко набран мотив
отстрани и цип, който улеснява обуването максимално .. Ходят си, както с дънки така и със зимни рокли и по-официални тоалети.






 Не знам дали съм ви споменавала до момента, но Lidl ми е като втори дом :D. Няма нещо, което да не харесвам независимо дали храна, козметика, дрехи или др. Немското качество се доказа и пред мен особено с дрехите и обувките, които купувам от там. Този тип якета са “на мода” вече няколко години, а аз чак сега се сдобих с такова :D .. по-добре късно, отколкото никога :P . Мисля да изкарам зимата с него, въпреки че не е много дебело, но топли достатъчно, а има и качулка, която го прави още по-удобно.
Цената му е 40лв
Влязох в Taily Weilj или “Тели Уели”, както го наричам аз и естествено излязох не с едно, а с три неща.. повярвайте ми, ако се бях заредила
 финансово можех и 13 да си взема...
най-обикновена блуза, ама пък много ме кефи :D Супер е за ежедневието и цената и също е супер за качеството си - 20лв. Замисляйки се в момента, мисля че всяка година си взимам по една подобна блуза от там :D.








*Другите неща от магазина бяха тениска + блуза от офертата “Вземи 2 - плати 1, но са най-обикновени изчиствени, розови дрехи и затова реших да не ги показвам.

 Отдавна търсих такъв тип табло и казано честно си мислех, че ги има само в чужбина :D Слава Богу обаче Мери от Berry’s place ме осени, че всъщност ги има в българския Jysk.
Страхотен за снимки, от здрава материя, а в комплекта се включват  по няколко от всички букви и цифри, включително и звездички, запетаи, въпросителни и др.
Цената му е 20лв, но аз го взех като мостра с 20% отстъпка.








 Обожавам такива рамки с разни цитати и не
успях да се стърпя щом я видях в Jysk и то само за 5лв.. още не съм й измислила място в стаята, но скоро и това ще стане :D













И последното е тази готина блуза от същия магазин, от който са и черните дънки. Много ми допадат такъв тип блузи с голи рамене, супер сладки са и са подходящи за есента и за пролетта. Цената й е 15лв.














Това беше всичко за днес. Надявам се да ви е било интересно.
А вие не забравяйте да ме последвате в Instagram и Facebook . 
До скоро!

Коментари

Популярни публикации