Попитахме ... Деси от Dessytalks

Здравейте,
Днес ви представям отговорите на въпросите на най-сладкодумната влогърка - Деси от Dessytalks.



В канала на Деси можете да откриете все интересни неща, късаещи, както мамите, така и обикновените тийнейджърки, запалени по грима.
Ето и какво ми сподели Деси...

1. Зодия
 - Везни
2. Дата на раждане
 - 26-ти септември
3. Какво си завършила?
 - Социална педагогика
4. Каква за теб е мечтаната работа?
 - винаги съм си мечтала да играя в мюзикъл
5. Имаш ли любимо домашно приготвено ястие? Какво?
 - пиле с ориз
6. Коя е книгата, оставила най-силен отпечатък у теб?
 - трудно ми е да посоча една-единствена, наистина много трудно, но нека е “451 градуса по Фаренхайт” на Рей Бредбъри, защото напоследък става все по-алтуална и много често се сещам за нея
7. Кой е филмът, който с удоволствие би гледала отново?
 - не съм много по филмите, но определено бих гледала пак 21 грама
8. Каква беше в училище?
 - много добра ученичка, която от време на време я помързяваше и оставяше всичко за последния момент
9. Кое място би искала да посетиш, но все още не си?
 - Япония, Южна Корея, Австралия
10. Какво те подтикна да стартираш Dessytalks?
 - желанието ми да споделям това, което ме вълнува с повече хора
11. Какво би посъветвала 15-годишното си аз?
 - да не води битки, които не са нейни
12. Ако можеше да избираш от всички хора по света, кого би поканила на вечеря в дома си?
 - Сещам се за няколко, които за жалост вече не са между нас, така че ще измамя малко правилата и ще кажа Тери Пратчет, Фреди Меркюри, Pewdiepie и Джордън Питърсън, ще се получи доооста интересна компания
13. Репетираш ли какво ще кажеш по телефона преди да се обадиш?
 - да, случва ми се често. Не ми е много приятно да говоря по телефона с непознати.
14. Има ли качества, които си забелязала в децата си, които ти се иска и ти да притежаваш?
 - Вяра е изключително категорична в изборите си, а Максим е много спокоен, определено бих искала да ме научат на тайните си.
15. Как избрахте имената на децата си?
 - искахме да ни звучат добре и да пасват на останалите им две имена, така че цялостната комбинация от трите да е слята и благозвучна
16. Какво е мотото ти?

 - не мисля, че имам такова
17. А дали красотата ще спаси света?
 - съмнявам се. По-скоро далновидността, добротата и общите усилия в тази посока
18. За какво не би жалила пари?
 - за прекрасни преживявания и приключения

19.Като за завършек – какво би казала на зрителите си, ако в този момент всички те слушаха? 
- Благодаря ви, че бяхте с мен и се надявам да се видим отново в следващото видео. Чаооо!

Благодаря на Деси за това, че се съгласи да бъде част от моята рубрика.


А вие не забравяйте да ме последвате в Instagram и Facebook . 


До скоро!


Коментари

Популярни публикации