Попитахме ... Радостина Калоянова

Здравейте,
Днес отново на гости ми е една от участничките в InstaQueen и бих казала най-запомнящата
се - Радостина Калоянова.


Ради събира погледите около себе си не само с чара си, но и с провокативния си външен вид. Провокативен, но разбира се в добрия смисъл на думата. Като активна спортистка още от малка, Радостина има перфектното тяло, което естествено не се срамува да показва. Не я интересуват хейтърите, нито хората, които все по-нагло се опитват да навлязат в личното й пространство. А как е започнала да спортува, в каква насока иска да се развива и трудно ли е да бъдеш популярна личност в България ще разберете днес от самата нея.



1. Каква зодия си?
-Рак....разбира се 

2. Пътувала ли си в чужбина? Кое е любимото ти място?
-Пътувала съм много,защото много обичам. Нямам любимо място, последно ме впечатли Виена. Тайланд е може би следващата ми дестинация.

3. Кой те подтикна да започнеш да спортуваш
- Когато бях на 3 годинки, майка ми е преценила да ме запише на художествена гимнастика и със спорта съм израстнала. Не е било подтикване,а начин да порастна и Слава Богу, че не израстнах, като останалите! 

4. Довърши изреченията:
“ Обичам .....” да си върша работата да се случва всичко на ниво, обичам хората, които са до мен толкова години, обичам сериозните и възпитани хора, обичам да се събуждам късно в прегръдката на любим човек, обичам и шоколад...
“Искам ...... “ да превърна целите си в реалност, да променя мисленето на негативните хора и да намеря собственото си щастие в нечии чужди, тъмни очи!
“Щастието е ...... “ в това, което те изпълва и те кара да бъдеш и да се чувстваш щастлив.

5. Как реагираш на “хейта”, който имаше към теб от InstaQueen?
- Хейта не е нещо чуждо за мен с него се сблъсках още преди 3-4 години. Относно реалитито, не ме впечатли хейта.. няма как да бъда засегната от деца на по 10 години, които все още дори не са видяли част от живота и реалността навън! Бях разстроена заради това, че не достигнах очакванята си и не видях това, което всъщност беше! 

6. В каква насока би искала да се развиваш вбъдеще? Мода, спорт, др?
- Искам да се развивам във всичко с което се сблъскам, без значение, какво е то.

7. Кое е любимото ти ястие?
-Имам слабост към сладкото, това е единствения ми грях, попринцип се храня здравословно още от малка.

8. Каква искаше да станеш като малка?
-Всъщност, когато бях малка и всички постоянно отговаряха на този въпрос, аз си мълчах, защото никога не съм си мислила каква искам да стана, когато порастна и с какво да се занимавам. Не обичам да планувам неща, които са в далечно бъдеще! Аз съм човек, който реагира на момента.. ако искам да отида до морето, ставам и отивам. Да плануваш е губене на време и енергия, която бихме могли да вложим в нещо по-креативно. И до ден днешен не мисля за това..каквото стане, това!

9. Ако можеше да избираш измежду всички хора на света кого би поканила на вечеря у дома и защо? 
- Дома е най-личното място на човек, единственно бих го споделила с любимия си човек. Винаги съм се възхищавала на мъжа до мен. Трудно е човек да ме спечели, без значение, колко е известен, до ден днешен аз нямам човек , на който да подръжавам или да се стремя да бъда като него, никога в живота ми не съм била “фен” на някой, дали марка или личност. 

10. Какви са положителните и отрицателните страни да бъдеш известна личност в България?
- Да бъдеш известен в България не мисля, че вече има тази голяма стойност и “престижие”, която преди имаше! По-скоро бих изчакала и получила признание извън България, тогава ще има по-голямо значение за мен. 
Колкото до положението ми в момента, отрицателните страни, които усетих до този момент е, че има много лоши и злобни, незадоволени хора, отхвърлени от обществото, които да нараняват хората им е достатъчно за да продължат да живеят своя измислен живот, тези хора са лишени от личния си живот и от индивидуално израстване в обществото.
удрят в най-слабите места на един човек! Моето слабо място, никога не съм го криела, винаги е било мъжа с който споделям живота си. 
Положителните страни са много, хилядите усмивки и пожелания, които получаваме всекидневно са едно от нещата, които ме зареждат. Щастлива съм да гледам добри, положителни, възпитани хора, които гонят собствените си мечти, без да разрушават нещо чуждо. 

Надявам се да сте научили нещо повече за Ради и да сте я "видяли" в една малко по-различна светлина, която не е свързана с камерите и прожекторите :)

А вие не забравяйте да ме последвате в Instagram и Facebook , за да научите коя прекрасна дама е следващия участник в моята рубрика. :)

До скоро!

Коментари

Популярни публикации