Попитахме ... Маги Александрова

Здравейте!
В днешната статия мой гост е Маги Александрова от канала MagiSan.


Маги стартира своята YouTube кариера с канала MiaSan4, който тя създава заедно със свои приятелки, които искат да запазят спомените от студентския си живот в Мюнхен, чрез кадри, които споделят със своята аудитория. Известно време след започването на този канал, Маги създава свой собствен, наречен MagiSan. В него можете да откриете много полезни, интересни и забавни неща.

Ето и какво ми сподели Маги ...


1. Каква зодия си?
- Скорпион, родена съм на 26 октомври.


2. С какво си запомнила канала MiaSan4?
- Този канал бе създаден с идеята да запазя спомените от студентските си години във видеоформат. Към днешна дата, 4 години след края на следването ми в Германия, вече имам моменти, в които си припомням за забравени случки, гледайки тези клипове. Безценен е този видеодневник! Помни се само с добро! 

3. Какво е мнението ти за германците и живота в Германия след пребиваването ти в Мюнхен?
- Не са толкова "ръбати" немците, колкото си мислят хората. Имах щастието да намеря приятели германци, които разбиват всички стереотипи. И все пак на тяхна територия категорично липсва топлотата на българина. Бих живяла в Германия, ако ми се наложи, но се чувствам добре в България, близо до роднините и дома. Условията на труд в Мюнхен са чудесни, всички са равнопоставени, правосъдната система работи, здравеопазването също. Който чувства влечение нататък, знае добре немски и има образование, може да просперира в Германия. Мен обаче си ме повика корена и затова се завърнах в София. 

4. Кое беше първото нещо, с което те впечатли Дими?
- Преди да станем двойка, ние първо бяхме дълго време приятели. В това приятелство опознах Дими като човек и се впечатлих от благия му характер. Той е изключително добросърдечен, миролюбив и искрен. Шегувам се, че най-силно ме трогна с това колко е "айляк", защото винаги успява да ме успокои, да ме свали на земята и да ми покаже друга гледна точка на нещата.

5. Какво за теб е YouTube?
- YouTube е трибуна за изява, отворена за всички! Радвам се, че съществува такава платформа, в която всеки може да споделя това, което го вълнува и да намира подходяща публика за творчеството си.

6. Ако можеше да избираш измежду всички хора на света, кого би поканила на вечеря у дома?
- Може би Селена Гомез. Толкова е земна. Искам да я разпитам за битките й, за успеха, за славата, за това как да останеш Човек на сцена, пълна със "звезди". 

7. Каква искаше да станеш като малка?
- Астронавт - просто защото не беше присъщо на момиче, а исках да съм "различна". Друг е въпросът, че с математиката и физиката пресечни точки нямаме, но това стана ясно на по-късен етап. 

8.Какво те вдъхновява?
- Хора, които са надскочили себе си, които безотказно работят за кауза. 

9.Оприличавали ли са те на някоя известна личност? На коя?
- Не. Не мисля, че е и редно. Всеки е уникален сам за себе си :) 

10.Какво би казала на 15-годишното си аз?
- 15-годишното ми Аз никога нямаше да повярва, че някой ден ще има самочувствие. Щях може би да му кажа, че хубавите неща стават бавно, уроците се учат само след грешки и че успехът не е цел, а път. 


С това интервю приключвам рубриката “Попитахме...”. Искрено благодаря на всички, които откликнаха на поканата ми и отделиха време, за да отговорят на въпросите ми.

А може би някой ден рубриката ще се завърне с още по-интересни идеи?! Това не мога да обещая, но официално обявяван старт на Коледното настроение в блога - от следващата събота до Коледа, съботните статии ще бъдат насочени към Коледните празници или по-точно - започва БЛОГМАС 2018.
Надявам се идеята да ви допада.
А вие не забравяйте да ме последвате в Instagram и Facebook , за да научите първи за Коледния giveaway, който планирам скоро.

До скоро! 

Коментари

Популярни публикации