Покупки от Wish

Здравейте,
В началото на октомври реших да тествам един сайт, който работи на принципа на AliExpress, за който всички сме чували.
Името на сайта е Wish. Всички неща, които поръчах пристигаха от азиатски страни и затова доставката отне доста време за някои артикули и поради тази причина чак сега, в края на ноември, успявам да напиша статията.

* Това НЕ Е спонсорирана реклама. Всичко е закупено с мои лични финансови средства.


Реших да започна с нещата, от които не съм доволна.
Първото нещо, което много ми допадна е този travel несесер, в който се предполага, че трябва да има отделения за неща като клпчове, телефон, зарядно, преносима батерия и др. Това, което пристигна обаче беше несесер дълъг буквално по-малко от педя, в който няма как да се поберат повече от 2 по-дребни неща. Тук дойде и момента, в който реших, че ще си поискам парите обратно. Умишлено съм качила първата  снимка в този вариант. На нея виждате ключодържател, който изобщо не пристигна и кутия с моливи, от която обаче дойдоха само 3 молива. На снимката може да видите, че сумата ми беше възстановена (както и сумата за доставка) и за трите артикула. Още по-хубавото беше, че не трябваше да се занимавам да ги връщам. (Предполагам защото бяха не по-скъпи от 3-4 долара.


Продължавам с покупката, от която съм най-доволна. Сигурна съм, че много от вас са попадали на реклами из facebook на този тип светещи рингове, които се прикрепят към телефона и правят светлината и съответно качеството на снимката по-хубави. Рингът пристига с USB кабел, чрез който се зарежда и има 3 степени на светлина, което е супер. Лек и практичен, може да се носи навсякъде. 


Следващите две неща са поръчани за подаръци за Коледа. Много съм доволна от качеството и на двата модела ключодържатели, особено от кръглия, за който офертата беше купуваш 1 взимаш 1 безплатно. Естествено се усъмних дали наистина ще е така и за всеки случай поръчах 2 броя и съответно дойдоха 4. Още повече ме изненада факта, че всеки беше поставен в шифонена торбичка. 




Нямаше как да мина и без нещо Коледно. Поръчах 4 броя от тези супер готини торбички, които са подходящи за по-малки по обем подаръци. Към тях поръчак и 50 броя стикери Merry Christmas, с които мисля да залепя торбичките, тъй като са без дръжки .. а и при такъв голям брой със сигурност ще останат и за догодина.



Последния артикул е скреч карта на света, която искам от много време, но в българските сайтове я намирах за по 40-50лв, което е абсурдно. От Wish си я взех само за 4$. Много ми харесва идеята да отбелязваш по този начин кои страни си посетил. Мисля, че би бил страхотен подарък за пътешественици.



Отново бих поръчвала от сайта. Минусът е, че някои неща пристигат за повече от месец, но пък за сметка на това, ако нещо не ти хареса или изобщо не дойде, връщат парите до 2-3 дни.
А вие какво мислите?
Споделете ми в коментар ❤️

Не забравяйте да ме последвате в Instagram, където съвсем скоро ще дам старт на Giveaway-я за Коледа, а от 1.12 започвам с отварянето на Коледния календар на Douglas.
Instagram - ivelinageorgievaa_
Facebook - Your make-up diary

До скоро!


Коментари

Популярни публикации