BLOGMAS 2018 // 7 CHRISTMAS QUESTIONS TAG

Здравейте,
Днешния пост ме кара много да се вълнувам тъй като обожавам таговете, а и с първия пост от Blogmas отбелязваме останалите седмици до Коледа. Прочетете статията до края, защото ви очаква и Коледния Your makeup diary GIVEAWAY!



1. Като дете случвало ли ти се е брат ти/сестра ти да получи подаръка, който ти си искала?
- Ами всъщност това беше почти невъзможно да се случи, защото до 10-годишна възраст бях единствено дете, а докато брат ми стана достатъчно голям, за да “разбира” от Дядо Коледа, аз същп вече бях достатъчно голяма, за да избирам сама неговите подаръци :D .

2. Предпочиташ да подаряваш или да получаваш?
- Е, и двете :D . Убедена съм, че всеки един човек обича да получава подаръци, а колкото до подаряването - ОБОЖАВАМ да изпипвам всеки един подарък до последния му детайл.

3. Поставяш ли си Новогодишни цели? А успяваш ли да ги спазиш?
- Цели не е правилнаа дума при мен. Всяка година през месец декември си правя списък с неща, които искам да ми се случат през следвашата година. Желанията са от типа на “Да отида...”, “Да завърша едикой си курс” и подобни. След като ги напиша скривам листа в една голяма рамка със снимки, която имам и го поглеждам чак през следващия декември, когато започвам да пиша новия. Така си отбелязвам какво съм успяла да постигна и дали година по-късно реално това си е заслужавало,  дали още го искам или защо не се е случило.

4. Отваряш ли подаръци в Коледната вечер?
- Да! Не знам при вас как е, но въпреки че в чужбина се отварят на сутринта, при нас всички подаръци са разопаковани още около 22-23ч на Коледната вечер.

5. Правила ли си някога снежен човек?
- Разбира се! Въпреки че от години не съм .. но тази година може би ще поправя тази грешка.

6. Елхата ти истинска или фалшива е?
- Фалшива. Според мен плюсовете от това да си купиш фалшива елха са доста повече от тези, ако си купиш истинска.

7. Разкажи за човек, който прави Коледата ти специална.
- Брат ми. Чистите детски емоции, които минават през него през целия ден са незаменими. Нетърпението, с което очаква Коледните подаръци, ентусиазма, който не го оставя и за минута...

Това бяха моите отговори на 7те Коледни въпроса. От днес официално започвам и отварянето на Douglas advent календара, а какво ми се пада от там можете да видите в моя instagram - ivelinageorgievaa_

Коледния giveaway ще бъде обявен в следващия Blogmas пост.

До скоро!

Коментари

Популярни публикации