Blogmas || Разопаковане Mystery box Bellebox + първи впечатления

Здравейте,
В днешната статия ще ви разкрия съдържанието на декемврийската кутия на Bellebox. Ако четете блога ми от повече време, знаете че Bellebox е любимата ми абонаментна кутия и всеки месец очаквам с нетърпение да видя какво ни е подготвил екипа .. а ето и с какво ме изненадаха този път




Goldwell Style Sign Heat Styling Lotion
Лосион за коса с термозащита, без отмиване. Съдържа екстракт от бамбук, глицерин и хидролизиран пшеничен протеин. Обещава по-дълготрайно изправена коса без сухи и заплетени краища. Използвах го само веднъж и поне в конкретния случай, косата ми наистина издържа повече време без да бухне или да се накъдри. Ще продължа да го използвам, за да кажа окончателното си мнение.
Цена - 11лв


Maybelline BabyLips 
Та кой не знае за BabyLips? Страхотни са, но аз не съм фен на подобен тип балсами, просто защото нямам навика да си слагам и ги отварям само, за да ги изхвърля след като им изтече годността. Подарих го на приятелка, която със сигурност ще си го ползва.
Цена - 7,50лв


Too Faced La Creme Lipstick Naked Dolly
Продуктът е в travel размер и на пръв поглед изглежда страхотно. След като го тествах обаче мнението ми изобщо не е толкова хубаво. Още шом започнах да то слагам на устните се разкашка и освен че цветът беше ужасен, започна да се разпада ба парченца, които оставаха по устните ми. Ще го пробвам още веднъж след като е стояло на студено и ако отново е така ще го изхвърля. Цената му изобщо не си заслужава.
Цена за пълноразмерен продукт - 48лв


Too Faced Primed & Poreless
Отново в travel размер, базата на Too faced обещава да минимизира порите и да задържи грима по-дълго. Имах нужда от хубава база, тъй като наскоро купих първата си такава от Oriflame, но се оказа, че изобщо не е за моята кожа, тъй като я омазни толкова много, че изглеждах сякаш съм си намокрила лицето. Основата на Too faced обаче въпреки по-мазната си консистенция изобщо не омазни кожата ми и поне за момента съм много доволна.
Цена за пълноразмерен продукт - 51лв


Maybelline x Gigi Hadid eye contour pallete 
Бях много впечатлена, че са добавили такъв продукт и то  пълноразмерен. Палитрата е наистина страхотна, въпреки че ако трябва да говорим за пигментация, поне за момента ми се струва, че сенките на Loreal от миналата кутия бяха по-пигментирани.
Цена - 25,80лв

Ако трябва да си правим равносметка в цените то за 25лв съм получила продукти на стойност над 55лв, което е страхотно.

Надявам се да ви е било интересно. Не забравяйте да се включите в Коледния GIVEAWAY, който можете да откриете в страницата във Facebook - Your make-up diary.
Instagram - ivelinageorgievaa_

До скоро!

Коментари

Популярни публикации