Празни опаковки

Здравейте, днешната тема е “Empties” или по-познато като празни опаковки...
Това е всичко, което успях да събера за последните 2-3 месеца и въпреки, че не е много мисля, че мога да съм ви полезна :)


Започвам с най-основните продукти - мокри кърпички и тампони за грим. Тъй като ги използвам ежедневно, постепенно започнах да откривам разлика между различните марки. От показаните на снимката съм най-доволна от кърпичките на Nivea, но естествено цената им е доста по-висока от масово предлаганите на пазара алтернативи. Най-добрата алтернатива за мокри кърпички за почистване на грим, която съм открила са кърпичките на Lidl с марката Cien (ако не се лъжа).. същото се отнася и за тампоните за грим, които по принцип си купувам от там, а от показаните на снимката от долните не съм доволна, а горните стават, ако не съм усляла да отида навреме до Lidl.


Сухите рол-они на Nivea са ми тотален фаворит. Наскоро забелязах, че са пуснали на пазара нов рол-он, който е без алуминий и със сигурност това ще е следващата ми покупка от този тип продукти. Относно почистващия гел на Loreal, мисля че е супер попадение особено с глинената маска, която върви с него - от нея съм още по-доволна и със сигурност ще си я взема отново. Отново ще говоря за Nivea, но този път за мицеларната вода, която също много харесвам. Допада ми и това, че се продава, както в голям, така и в мини размер ( този, който виждате на снимката) и е страхотно при пътувания. От тониците на Oriflame този с чаеното дърво (отдясно) е по-предпочитания от мен, въпреки че ползвам и двата ( зависи кой е на оферта).


От следващите продукти не съм нито доволна, нито недоволна... не съсипват косата и кожата, но и не правят нищо кой знае какво. Пяна за вана 750мл, която е с приятна миризма, лак за коса, който изхвърлих почти пълен поради рядкото му използване и вече миналия срок на годност и шампоан за изтощена коса. В момента съм решила да изпробвам различни серии шампоан+балсам и евентуално маска или някой друг продукт като в момента тествам Hair milk  Ш+Б на Nivea, а след това ме чака Ш+Б Milk and honey by Oriflame, които са ми страшно хвалени от много мои познати ... бях ви питала дали искате да тествам и продуктите за коса на MEGZ, но те може би ще са третата серия, която ще изпробвам.


Дойде ред и на декоративната козметика, част от която изхвърлих отново поради изтекъл срок на годност. Палитрата на Catrice е страхотна и е много изгодна и като цена. И двете спирали са много харесвани от мен, но ако трябва да избирам със сигурност ще е No compromise, която е водоустойчива, но и в същото време се отмива само с топла вода. Очната линия Scandal eyes също ми е фаворит, а молива-очна линия на Bella pierre успях да използвам само 1-2 пъти, защото писецът се счупи - въпреки това бих си купила отново, защото ми допадна.

След като започнах да събирам празните опаковки очаквах значително повече, но пък съм удовлетворена от това, че явно не използвам толкова много неща, имайки в предвид, че половината са изхвърлени поради изтеклия им срок на годност.
А вие имате ли навика да следите срока на годност при декоративната козметика?

Instagram - ivelinageorgievaa_
Facebook - Your make-up diary

До скоро!
И.

Коментари

Популярни публикации