Какво имаше в Douglas advent календара за 2018

Здравейте,
Днес ще ви споделя какво се криеше в Douglas advent календара за 2018 година.
Ако ме следите в Instagram - ivelinageorgievaa_, вероятно съдържаниято му вече ви е известно тъй като всеки ден споделях в story какво ми се падаше. Въпреки това реших да напиша отделен пост по темата.
Все още нямам особено впечатление за всички продукти тъй като повечето не съм ги използвала и поради тази причина не към всички ще има лично мнение.
Цената на календара беше 40лв.


1. Червило в розов цвят (номер 10), който със сигурност не е за мен .. не съм свикнала да се гледам с розови червила :D
2. Бурканче за пътуване - най-много се радвах на продуктите от тази серия тъй като ще ми влязат в употреба
3. Единична сянка - кафяв нюанс, матова
4. Единична сянка - кафяв нюанс с брокат
5. Лилаво червило - изобщо не ми харесва как стои на устните, не мисля, че е достатъчно плътен цвят
6. Розов лак
7. Тъмно лилав лак
8. Острилка за моливи с 2 отвора
9. Скосена четка за вежди - четките им не ми харесват


10. Мини бюти блендер - супер сладък
11. Четка
12. Мини черен молив за очи - обикновен, страхотен за дамската чанта
13. Флакон спрей
14. Пинсета
15. Тампони, напоени с лакочистител
16. Шаблони за вежди
17. Апликатор
18. Четка за червило


19. Розово червило
20. Флакон
21. Единична сянка - черен цвят
22. Пила за нокти
23. Прасковен лак за нокти
24. Основа за грим - страхотна е, бих си я купила

Надявам се да ви е било интересно.
А вие купувате ли си такива календари?

До скоро!

Коментари

Популярни публикации