Ревю || Kataleya Winter products

Здравейте,
Днес ще ви представя една серия бяла козметика, която се превърна в моя любима още в момента, в който я видях, а именно Kataleya Winter.


След кратко проучване в Inatagram разбрах, че серията е част от марката Biofresh cosmetics. За първи път виждам и използвам техни продукти и съм силно впечатлена. Все още обаче не съм открила техни магазини, но съм в процес на търсене 😄

Продуктите, които получих като коледен подарък са душ крем, масло за тяло, балсам за устни, крем за ръце и сапун, поставен в адски сладурска рамка - наистина добре измислено, за първи път виждам нещо подобно.

Продуктите са с типична зимна миризма, която обаче не мога да конкретизирам :D - бисквитки, канела, шоколад... нещо такова ми наподобява, но не е нищо прекалено сладникаво или тежко. Самата консистенция също попива много бързо в кожата и не стои мазно изобщо.

Със сигурност бих си купила и други техни продукти, защото съм много доволна. Дори самите опаковки са супер сладки и са много подходящи за подарък - даже торбичката ми беше от тяхната серия.

Надявам се да имам възможност да ви покажа още техни продукти след време.
А вие имате ли си любима зимна серия от каквито и да е продукти .. аз лично тази зима се запасих с доста голямо количество “зимни” продукти, които имам да ползвам доста дълго време.

Instagram - ivelinageorgievaa_
Facebook - Your make-up diary

До скоро!
И.

Коментари

Популярни публикации