Разопаковане || Mystery box - Bellebox януари 2019

Здравейте и честита нова година на всички! Пожелавам ви една продуктивна година, изпълнена с успехи и щастие.
Първия пост за 2019 е на една много любима моя тема - разопаковане на мистериозна кутия. Отново съм на вълна Bellebox, а днес ще ви покажа какво се криеше в първата им кутия за 2019.


Този път, за съжаление, не съм впечатлена изобщо, което ме накара да прекратя абонамента си за известно време към тях... евентуално ще го подновя щом видя какво ще има в следващите им 1-2 кутии.
Причината да не ми хареса януарската им кутия е че в предишните кутии се криеха продукти или на марки, които не съм чувала или козметика, която не съм пробвала и следователно ми беше интересно да тествам... в тази обаче се намираха 3 продукта на Лореал - марка, изключително популярна и достъпна в България.


Loreal Indefectible Sculpt Contour Palette 03 Medium/Dark
Не контурирам лицето си и тази палитра изобщо няма да ми влезе в употреба. В нея има два цвята - светъл и тъмен. Опаковката не ми се струва особено надеждна.. отделно, че лесно се драска и лесно се оставят отпечатъци върху нея и се зацапва. Не мога да кажа дали е качествен продукт или не..
Цена - около 20лв



Loreal Infallible Mega Lip Gloss Hold Me Close 502
Гланцът не е типичния цвят, който всяка една жена би носила.. повече отива към оранжево, което го прави неподходящ за всеки ден. В писмото от Bellebox с описанието на продуктите се казва, че е професионален шейпър за устни, снабден с Lip Hugger апликатор.
Цена - между 11 и 16лв



Loreal Mono Eyeshadow 107 Macaron Vanilla
Подходящ нюанс за ежедневието. В кутията е пълноразмерна мостра.
Цена - между 10 и 12лв



Laura Geller DramaLash Maximum Volumizing Mascara
Първото ми впечатление от спиралата е добро. С голяма четка е, която придава по-голям обем на миглите без да ги сплъстява.
Цена - 41лв



Madonna Truth or Dare Body Lotion 75ml
Като прочетох Мадона очаквах нещо повече ...най-обикновен лосион за тяло, който можете да си вземете от всеки магазин.
Цена - около 11лв

Това бяха всички продукти от януарската Bellebox кутия.
Надявам се да съм ви била полезна.
Има ли продукт от гореизброените, който бихте искали да пробвате?

Instagram - ivelinageorgievaa_
Facebook - Your make-up diary

До скоро!

Коментари

Популярни публикации