What is on my beauty corner Pt.2

Здравейте,
буквално минути преди да посрещнем следващия ден аз ви казвам "Честита сряда" и започвам с писането на статията за днес :D, колкото и да е интересно, забързаното ежедневие със сигурност носи и своите минуси. Минус също е и факта, че колкото и да искам да си подготвям статиите предварително на чернови, това няма как да се случи освен, ако не съм ОК с това да излизат със задна дата :D, което пък от своя страна би нарушило хронологията на целия блог, а за мен тя е много важна ... Но стига толкова размисли и страсти :D Преминавам към обещаната втора част на споделянето "What is on my beauty corner" или преведено - "Какво имам на своята тоалетка".



За голяма част от днешните продукти вече съм говорила. но въпреки това реших отново да вметна по 1-2 нещица за тях... Пишейки това се сещам, че тук не съм обявила победителката от Giveaway-я с Nivea, която си получи наградата тези дни. Instagram профилът й е @rossiee88 и преди няколко дни, на случаен принцип тя си спечели мус за тяло и подарък изненада :) Честито Роси, ползвай ги със здраве. Съвсем скоро очаквайте поредица от Giveaway-и ... за някои още доста далеч, но за други като мен много близо - Коледа наближава.

Няма да се мотая повече :D, започвам ...


Лак за коса от доказаната марка на Кауфланд :D Тъй като не използвам особено често лак, даже бих казала почти никога, не обичам да правя някакви кой знае колко големи инвестиции за покупката на такъв продукт. Именно поради рядкото му използване често се случва да ги изхвърлям още преди да съм преполовила опаковката, защото годността изтича. Затова и залагам на първото, което видя :D


За този "Нивейски" дезодорант съм ви разказвала в статията СТАНИ ПОСЛАНИК НА NIVEA С #DARETOWOWANDCARE. Може би съм го споменавала, но не съм фенка на дездорантите и затова ежедневно използвам сухи рол-он-и. Въпреки това този ми допада страшно много тъй като не оставя бели или жълти петна по дрехите като други дезодоранти.


Кой не знае пословутата Jorjea?! Стотици мнения из facebook страницата им, както и още толкова снимки със страхотни резултати за по 10-20 дни... Вярно ли е обаче това? Ами и аз не мога да ви кажа :D. Защо ли? Защото дори и това, че дадох малко над 25лв за продукта не ме мотивира да го изпозвам сериозно и постоянно. Поради този неприятен за мен факт съм си оставила продукта (от който съм изразходила 1/3) и в момента стои и ме чака да стана постоянна с използването му :D. Обещавам, че ще дам обстойно мнение, когато се реша да приключа опаковката :D.


Ами няма как без сух шампоан ... особено през лятото :D Заложих на този на Oriflame, който придава обем, но и нямам търпение да свърши, за да изпробвам този на Nivea, за който ви разказах наскоро :D ... Бих казала нищо впечатляващо, върши си работата без да оставя бели частици по косата или да уврежда скалпа.


За това спрейче ви говорих съвсем наскоро в статията Летни любимци 2018. Продължавам да си го изпозвам, въпреки че драстично намалих употребата на преса :D


 Показвайки ви дневния и нощния си крем, ако четете блога от началото, ще разберете, че в случая сама не спазвам спобствения си съвет - да не използвам дневен и нощен крем от различни серии ( нищо, че са от една и съща марка). Така се случи :D.
Дневния крем е от серията Optimals by Oriflame за комбинирана/нормална кожа, а нощния е от серията висок клас бяла козметика NovAge - True perfection. И двата ми харесват, и двата стигат за адски много време, и двата ще си ги ползвам докато не ги изхабя :D А след това вече ще видим дали ще си спазя съвета или ще продължа да не слушам самата себе си :D


И за завършек - парфюм ... обожавам, както шишенцето с тази сладурска помпичка, така и лекия и свеж аромат на цветя ... страхотен е за ежедневието :)

И както казва Слави :D "Toва беше всичко от мен за тази вечер!" :D :D :D Остават 5 минути до 00 и бързам да публикувам, за да се уж вместя в графика си, нищо, че е в последния момент :D

Не забравяйте да ме последвате в Instagram и Facebook, за да научавате първи за бъдещите ми проекти, които се очертават доста :)
Очаквайте в събота интервюто на Теди Бургазлиева - Мис България 2002г. в рубриката "Попитахме ... ".

До скоро!

Коментари

Популярни публикации