ТАГ || Какво има в моята чанта

Здравейте,
Днес ще направя един ТАГ, който беше много нашумял преди доста време - “Какво имам в моята чанта”. На мен лично такъв тип видеа и статии ми бяха много интересни за гледане и четене, въпреки че от някои се смятаха за много глупави и често се правеха пародии на тях :D



Чантата, с която съм в момента е от MatStar и е подарък за рождения ми ден. Много вероятно е да ви е позната от статията Какво получих за рождения си ден, която публикувах преди почти 3 месеца.

Започвам с най-основните неща, естествено ключове и портмоне, без които не излизам. Портмонето е от колекция на Oriflame България и дизайна му ми харесва страшно много. Не си падам по портмонета и чанти с шарени или ярки цветове. Предпочитам по-семплите.



Разбира се, няма как да пропуснем и несесера с козметиката, въпреки че доста често го оставям в колата, ако мисля че няма да ми потрябва, за да не го мъкна. В него държа всички продукти или по-точно САМО продукти от ежедневния си грим, които не се различават много от статията Ежедневен грим - продукти, която публикувах още през месец май. Ако искате ъпдейт на продуктите или статия “Какво нося в козметичния си несесер”, оставете коментар тук или под поста със статията във фейсбук.



Нещо, с което не се разделям е тази папка, в която нося “консумативи”, които ми трябват постоянно, просто защото все се присещам за нещо ново. Имам различни брошури и печатни материали, свързани с работата ми в Oriflame; тефтера, в който записвам всичко и календара, с който ви запознах в статията миналата сряда - Как организирам времето си.



И последно - обичайните за една ученичка неща - тетрадки, слушалки, някой друг химикал, пък и блистер с хапчета, че никога не се знае кога какво ще се наложи :D .. понякога съм като ходеща аптека, но то е за хубаво.



Това беше за днес! Надявам се да ви е било интересно. Следващата седмица ви очаква един пост на най-любимата ми тема - пътуванията. А коя е дестинацията? - Ще разберете в сряда.

Споделете ми, кое е нещото, което не се отделя от дамската ви чанта?

До скоро!

Коментари

Популярни публикации